Background

Thursday, June 2, 2011

~Putih~

Putih...tp aku tulis gune kaler kelabu sbb klu gune putih xnmpk plak...huhuhuhu...
Baru jer nk happy2 lps tgk putih dh keluar, siap dh nk beli dah tp kewangan x mengizinkan...huhuhu...sedey jer rasa...xtau dh nk wat camner lagi...skrg tgh cuti blajar so gaji x byk...nk replace sayang...nk beli baru takut terbeban plak...lmbtnyer 2 thn setengah nie nk berlalu...nk kene wat satu2...takut nnti yg dikejar x dpt yg dikendong plak berciciran...huhuhu...
Aper nk buat yer?? cara yg ader buat aku rasa cam aku nie amik kesempatan plak...cara lagi satu rasa aku nie selfish plak...*kalu aku sell fish okey laa jgk boley dpt duit lebey...huhuhu...klu boleh xnk beban kan org len...tapi aku yg terbeban plak...tp sbb x boleh pentingkan diri so pendam kan ajelaaaa...mungkin itulah yg terbaik...yaaa...i think...hopefully this is the best desicion...mohon supaya Yang Maha Esa memudahkan segala urusanku...melimpahkan rezeki untuk ku...supaya apa yang aku hajati dan minati itu akan tercapai...amin...



Nie laa kete yg aku duk giler skrg nie...sbbnyer satu jer...kaler putih...
Proton Persona Elegance Solid White...is coming to my house....

No comments:

Post a Comment

~Because Allah LOVE me~

~Islamic Quotes~